زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:28 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 82
نویسنده پیام
azade1992
آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت: 5 /2 /1396
افزایش رتبه در گوگل
افزایش رتبه در گوگل هدف اصلی سئو سایت است که با انجام استانداردهای گوگل به منظور بهینه سازی سایت و سئو سایت حرفه ای انجام می شود. بحثی که امروز  در رابطه با آن صحبت می کنیم، سوال بسیاری از افرادی است که می خواهد سود بیشتری در حوزه کسب و کار آنلاین خود داشته باشند.
قبل از هر چیز، برای ایفای نقش موثر در فضای مجازی بایستی سایتی استاندارد داشت که هم کاربر و هم موتورهای جستجو از جمله گوگل آن را بپسندند. ما در این مقاله به شما راه کارهای مفید برای افزایش رتبه در گوگل را می گوییم. با به کارگیری این روش ها خواهید توانست موجب افزایش موفقیت وبسایت و در نهایت موفقیت خودتان شوید. رقابت در صفحه اول گوگل بسیار بالاست و تمام رقبا برای رسیدن به آن تلاش می کنند. بنابراین دانستن علم سئو برای افزایش رتبه در گوگل بسیار حیاتی است. در مقاله هایی که قبلا در زمینه بالا بردن رتبه سایت، افزایش رنک گوگل با سئو و رسیدن به صفحه اصلی گوگل با سئو گفتیم، می توانید  مقدمه و پیش مطالعه ای از این مبحث را بخوانید که بسیار کاربردی هستند. با ما همراه باشید.

روش های افزایش رتبه در گوگل

روش های افزایش رتبه در گوگل بسیار است که در این میان برخی از روش ها کاربردی تر و نتیجه بخش تر هستند که در این جا به بیان آن ها می پردازیم. در نظر داشته باشید که هر عملی در بحث بهینه سازی سایت، زمان بر می باشد. با به کارگیری این روش ها به صورت متداوم نتیجه را پس از چند ماه خواهید دید. بعد از آن ورودی های زیادی خواهید داشت و فروش و سود شما چند برابر خواهد شد.

- طراحی سایت سئو فرندلی برای افزایش رتبه در گوگل

طراحی سایت سئو فرندلی به منظور افزایش رتبه در گوگل اولین قدم از راه است. سایتی که قابلیت پیاده سازی حرفه ای سئو را داشه باشد، بسیار وی تر از رقبا در صحنه ظاهر خواهد شد. بنابراین بدنه و پی سایت خود را از اول محکم کنید. این راه موجب پیاده سازی بهتر بقیه فرآیندها می شود.

- افزایش رتبه صفحات در گوگل

افزایش رتبهه صفحات در گوگل، تاثیر مستقیمی در افزایش رتبه سایت داد. گوگل نه تنها به صفحات اصلی وب سایت ها اهمیت می دهد، بلکه بسیار مشتاق است که صفحات داخلی سایت ها را نیز بخواند و ایندکس کند. بنابراین بهینه سازی صفحات داخلی سایت به صورت داخلی و خارجی تاثیر مستقیم در اعتبار بخشی به کل وبسایت دارد و موجب افزایش رتبه در گوگل می شود. این کار با ایجاد تغییرات در سورس سایت و استانداردسازی کل وبسایت و بک لینک های موثر به راحتی امکان پذیر است.

- آپدیت سایت و افزایش رتبه گوگل

آپدیت سایت و افزایش رتبه در گوگل ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. هر وبسایت برای محبوب شدن نزد گوگل، باید زنده و اکتیو باشد. آپدیت های منطم و همیشگی سایت، برای گوگل خوشایند است. این موضوع تاثیر بسیار مطلوبی در افزایش رتبه گوگل دارد. سایت هایی از این دست اعتبار زیادی می گیرند. اگر می خواهید میزان اعتبار سایت خود نزد گوگل را ببینید، می توانید افزونه هایی همچون MOZ bar را در مرورگر خود نصب کنید و وبسایت خود را باز کنید. این افزونه اعتبار سایت ها را با معیارهایی از جمله DM (Domain MOZ) یعنی اعتبار دامنه از نظر سایت moz.com، DA ((Domain Authority یعنی اعتبار دامنه از نظر گوگل، DR (Domain Rank) یعنی رنک سایت از نظر گوگل و غیره می سنجد. هر چه این امتیاز ها در سایتی بالاتر باشد، افزایش رتبه آن در گوگل بیشتر خواهد بود.

بک لینک و شبکه های اجتماعی برای افزایش رتبه گوگل

بک لینک و شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی بر افزایش رتبه در گوگل دارند. این دو عامل در دسته سئو خارجی قرار می گیرند موجب معروفیت سایت در فضای اینترنت می شوند. توجه کنید که برای بک لینک، از سایت هایی با اعتبار بالا که در قسمت قبل گفتیم استفاده کنید. استفاده از انجمن ها و دایرکتوری هایی همچون DMOZ نیز بسیار خوب است. شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و توئیتر و گوگل پلاس هم تا حد زیادی موجب افزایش رتبه در گوگل می شوند.
سه شنبه 05 اردیبهشت 1396 - 23:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :