زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:47 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 119
نویسنده پیام
sitecode
آفلاین


ارسال‌ها : 6
عضويت: 23 /5 /1395
وب من : http://sitecode.ir/
ترفند های کاربردی در محتوای طراحی سایت
ترفند های کاربردی در محتوای طراحی سایت

ترفند های کاربردی در محتوای طراحی سایت : یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد در موفقیت یک طراحی سایت ، محتوای آن وب سایت می باشد . از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله نکاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم که با رعایت آن ها در مراحل نگارش محتوای طراحی سایت تان می توانید به بهترین نتیجه برسید .
از مباحث فنی استفاده نکنید :TCL/TK خود را به صورت Prel  ننویسید . نحوه ی راه اندازی و طراحی سایت تان مسئله ای جذاب برای بازدیدکنندگان تان نمی باشد لذا بیشتر در رابطه با موضوع اصلی وب سایت تان محتوا تولید کنید . سعی کنید مهم ترین بخش محتوای وب سایت را در اولین صفحه از صفحات طراحی سایت تان قرار دهید زیرا اولین جایی است که کاربران در بدو ورود با آن رو به رو می شوند .
به کار گیری عناوین توصیفی در متن :متنی که در تگ title جای می گیرد می بایست به صورت توصیفی باشد زیرا عنوانی است که در نتایج موتور های جستجو گر قرار می گیرد . با داشتن یک عنوان توصیفی مناسب می توانید کاربران تان را از آن چه در سایت تان می باشد مطلع کنید .

به کار گیری صفحات کوچک در طراحی سایت :فضای مجازی به صورت یک کتاب بزرگ و عظیم الجثه نمی باشد و مخاطبین علاقه ای به مطالعه ی کلی آن ندارند بلکه تنها می خواهند بخشی که مورد نظرشان می باشد را انتخاب و مطالعه کنند و نهایتا تصمیم خواهند گرفت که در آینده چه اطلاعاتی را مورد بررسی قرار دهند . بر همین اساس می بایست در طراحی سایت تان صفحات کوچکی را تولید نمایید . هم چنین صفحاتی که طولانی به نظر می رسند را به چندین صفحه تقسیم و با استفاده از لینک دهی به یکدیگر متصل نمایید .
بارگذاری مطالب در رسانه های اجتماعی :هنگامی که یک مطلب مناسب و مفید را تولید می نمایید می توانید آن را در رسانه های اجتماعی منتشر سازید . از این طریق می توانید کاربران بسیاری را به وب سایت تان جذب نمایید . همیشه مطالبی را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، توییتر و لینکدین انتشار دهید که ارزش مطالعه را داشته و موجب جلب توجه کاربران این شبکه های اجتماعی گردد .

شنبه 09 اردیبهشت 1396 - 12:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :