زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:38 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 47
نویسنده پیام
atefehs
آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت: 29 /8 /1401
خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند که ارزهای دیجیتال در آینده نه چندان دور نقش مهمی در معاملات خواهند داشت.به گزارش بازار، بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند که ارزهای دیجیتال در آینده نه چندان دور نقش مهمی در معاملات خواهند داشت. این پیشبینی به حدی جدی است که در حال حاضر تعداد زیادی از بزرگان اقتصاد جهان بخش مهمی از دارایی های خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کرده اند. به عنوان مثال ایلان ماسک حتی بیوگرافی خود در توئیتر را به Bitcoin تغییر داده و مدیر عامل توئیتر، جک دورسی اقدام به خرید بیت کوین به ارزش ۵۰ میلیون دلار نموده است. اما یک سوال که جواب آن شاید برای شما هم جذاب باشد، چرا ایرانی ها باید برای خرید ارز دیجیتال مشتاق باشند؟
چرا ایرانی ها باید ارز دیجیتال بخرند؟


طبق آمار میزان تورم در ایران طی ده سال گذشته به ۷۳۴ درصد رسیده و این یعنی معیشت اکثر ایرانی ها با مشکل روبرو شده است. در این برهه حساس بازار ارزهای دیجیتال شاید بهترین راه فرار از بن بست اقتصادی باشد. ارزهای دیجیتال به خاطر غیرمتمرکز بودنشان غیر قابل کنترل و اعمال تحریم هستند و با خرید ارز دیجیتال می توان مشکلات اقتصادی زیر را (که حتماً چند مورد از آن ها دغدغه شما هم هست) برطرف نمود.   


· قیمت ارز های دیجیتال معتبر اصولاً در طولانی مدت روند صعودی دارند. شما می توانید یک ارز دیجیتالی معتبر مانند بیت کوین، اتریوم و ... را بخرید و بعد از چند ماه با فروش آن رمز ارز سود بدست آورید. به عنوان مثال شما در اواخر اسفند ۹۸ با کمتر از ۷۰ میلیون می توانستید یک بیت کوین کامل بخرید و هفت ماه بعد قیمت بیت کوین شما بیش از ۳۶۰ میلیون بود. ناگفته نماند که روند صعودی بیت کوین هنوز هم ادامه دارد. البته نکته جالبتر در مورد خرید تتر است، تتر یک استیبل کوین است و قیمت آن همواره برابر با ۱ دلار است با این وجود اگر شما در همان اسفند ۹۸ مقداری تتر به قیمت ۱۳۰۰۰ تومان می خریدید، می توانستید طی مدت کوتاهی آنرا با قیمت ۳۱۰۰۰ تومان بفروش برسانید! خلاصه خرید ارز دیجیتال در صورتی که ارز دیجیتال درست را انتخاب کنید، می تواند یک سرمایه گذاری پرسود محسوب شود.  


· بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بین المللی و غیرقابل کنترل است و  ایرانیان در آن به راحتی می توانند فارغ از محدودیت های ناشی از تحریم به کسب درآمد دلاری بپردازند.


یکشنبه 29 آبان 1401 - 09:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :