زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 1:06 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 86
نویسنده پیام
infernal0098
آفلاین


ارسال‌ها : 28
عضويت: 5 /4 /1397
توضیحاتی در مورد شیر آب اتوماتیک
توضیحاتی در مورد شیر آب اتوماتیک
از شیر آب اتوماتیک در مکان های بسیار متنوعی اعم از منازل و هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می دهند. و این امر به دلیل راه اندازی آسان و قطع و وصل شدن سریع جریان آب و نیز بهداشتی بودن این ابزار می باشد. در سایت تمیز گستر اندیشان به راحتی میتوانید خرید آنلاین شیر اب اتوماتیک را انجام دهید.

شیر آب اتوماتیک
شیر آب چشمی در طرح ها و انواع مدل های مختلفی تهیه و تولید می شوند. این شیر آب ها دارای سنسور مادون قرمز هستند که فرانکس های قرارگیری جسمی در مقابل آن و نیز کنار رفتن جسم را ارسال می کند. این شیر آب ها به وسیله برق و یا باتری کار می کنند. که بیشتر شیر آب ها از طریق جریان برق تغذیه می شوند. شیر آب از جمله ابزارآلات بسیار مهم در یک ساختمان به شمار می رود زیرا از این ابزار در طول روز به دفعات بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل بایستی در انتخاب شیر آب بسیار حساسیت نشان داد . به شما توصیه می کنیم اگر تصمیم دارید شیرآب های منزل و یا هرمکانی که مدنظرتان می باشد را تعویض نمایید شیر آب اتوماتیکی را تهیه و خرید کنید. زیرا این شیر آب ها از نظر بهداشتی بسیار مورد تائید می باشند و نیازی به لمس شیر آب ندارید و فقط با قرار دادن دست های خود در زیر شیر آب اتوماتیک جریان آب وصل خواهد شد و در صورت کشیدن دستان خود جریان آب قطع می شود. استفاده راحت و آسان این شیر آب ها بسیار مورد توجه و پسند افراد واقع شده است. همچنین قیمت شیر آب اتوماتیک بسیار مناسب می باشد و هرفردی از هر طبقه اجتماع با بودجه کمی که دارد می تواند از این شیر آب ها استفاده نماید. از این شیر آب ها در مکان های عمومی بسیار مورد استفاده قرار می دهند تا از هدر رفتن آب جلوگیری شده و نیز به سرعت مورد استفاده افراد واقع شود. شیر اب اتوماتیک چگونه باعث صرفه جوی در مصرف آب میشود؟ پاسخ سوال خود را در این مقاله میتوانید یافت کنید.


انواع مختلف شیر آب اتوماتیک
شیر آب اتوماتیک در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. و این امر به دلیل این است که بتوان از این شیرآب ها در تمامی اماکن مورد استفاده قرار داد. از انواع شیر آب های اتوماتیک می توان به شیر آب چشمی اشاره نمود که بیشتر از بقیه انواع شیرآب اتوماتیکی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین از دیگر انواع این شیر آب ها می توان به شیر آب لمسی و فشاری اشاره کرد. برای استفاده از شیرآب لمسی بایستی بدنه آن را لمس کرد تا جریان آب وصل شود و در شیرآب های فشاری باید دکمه روی آن را فشار دهید.  هم چنین انواع دیگری از شیر آب اتوماتیکی وجود دارد که هر یک از افراد با توجه به سلیقه و پسند خود و هم چنین مکانی که می خواهند مورد استفاده قرار دهند یکی از این انواع را خرید می کنند. خرید شیر آب اتوماتیک در سال های اخیر روبه افزایش بوده است و این امر به دلیل مزیت های این ابزار می باشد که توجه افراد را به سوی خود جلب کرده است. تشریح بخش های مختلف شیر اب اتوماتیک میتواند برای همگان مورد توجه قرار گیرد.


مکانیزم کارکرد شیر آب اتوماتیک
با توجه به مکانی که شیر آب اتوماتیک مورد بهره برداری واقع می‌شود مکانیزم کارکرد آن نیز متغییر می باشد هم چنین کارکرد شیر آب های اتوماتیکی به نوع شرکت سازنده آن نیز بستگی دارد. معمولا تمامی شیر آب اتوماتیک از کارایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای روکش کروم می باشند و هم چنین امکان تنظیم آب سرد و گرم را دارا هستند و موارد بسیار زیادی که از مزیت های این شیر آب ها می باشد. و در برخی از نمونه های شیر آب اتوماتیک مشاهده می‌شود که کارکرد الکترونیکی و فیزیکی باهم تلفیق شده اند.


راه های صرفه جویی در مصرف آب با شیر آب اتوماتیک
افرادی که در صرفه جویی مصرف آب بسیار حساسیت نشان می دهند می توانند از شیر آب اتوماتیک استفاده نمایند که پاسخگوی بسیار خوبی برای جلوگیری از هدر رفتن آب می باشد. سرشیر این شیر آب ها به گونه ای طراحی شده اند که حجم آب خروجی از شیر را کنترل می کند و ازاین طریق در مصرف آب صرفه جویی می کند. بی شک شما با خرید و استفاده این شیر آب ها رضایت کافی از کارکرد و کیفیت شیر آب اتوماتیک به دست خواهید آورد.


استفاده از شیر آب اتوماتیک در مکان های مختلف
با توجه به مکان های متغییری که می خواهیم از شیر آب های اتوماتیکی در آنها استفاده نماییم بایستی از انواع شیر آب های مناسب استفاده کنیم. برای مثال شیر آب های مورد استفاده خانگی با اماکن عمومی مانند رستوران ها و مساجد و مدارس متفاوت خواهد بود. که این به دلیل نحوه استفاده و تعداد دفعات استفاده آن می باشد. زیرا در رستوران ها و اماکنی که رفت و آمد بسیار وجود دارد و از شیر آب های اتوماتیکی نصب شده بسیار استفاده می شود بنابراین باید باکیفیت ترین و مقاوم ترین شیر آب های اتوماتیکی مورد استفاده قرار بگیرد تا پاسخگوی خوبی در برابر افراد زیاد باشد. و شما با سلیقه و اختیار خود می توانید این شیر آب ها را متناسب با مکان مربوطه تهیه نمایید. 



شنبه 24 شهریور 1397 - 13:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :