زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:47 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 96
نویسنده پیام
hooman_h
آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت: 1 /12 /1395
طراحی سایت خیریه محک
نیت و هدف همگان یکسان نبوده و ممکن است برخی برخلاف اهداف مالی و تجاری، با اهداف معنوی و والا وارد دنیای مجازی شوند که از جمله آن ها می توان به طراحی سایت خیریه محک ، یعنی مشابه آن و به منظور کمک به افراد نیازمند اشاره کرد.موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان که نزد عموم مردم با نام محک شناخته می شود، در سال ۱۳۷۰ در چهارچوب سـازمانی مردم نهاد و با اهداف و انگیزه والای کمک به همنوع ، مشغول فعالیت در راستای حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا بـهسرطان زیر ۱۶ سال و خانواده‌های آنـان است و به‌طور کلی  و در سه حوزه خیریه، درمان و تحقیقات فعال است.

طراحی سایت خیریه محک و ویژگی‌های آن

حوزه تکنولوژی می‌بایست در خدمت افراد و برای کمک به آن‌ها ، و نه سدی در مقابل آ‌ن‌ها ، باشد.از این رو طراحی سایت خیریه محک و امثال آن می توانند به عنوان نمونه‌ای خوب برای این امر بشمار بروند.احتمالا جزء آن دسته از افراد خیری هستید که با دیدن وب سایت محک ، علاوه بر اهداف والا و معنوی آن ، در حوزه تکنولوژیک نیز جذب آن شده و طراحی سایت حرفه ای آن را پسند کرده‌اید.

اما چه ویژگی های این وب سایت را متمایز از بقیه نموده است؟

ظاهر ساده در عین جذابیت

با ورد به وب سایت اولین موضوعی که جلب توجه می کند ظاهر ساده و بدون زرق و برق، در عین استفاده از عکس‌های گرافیکی زیبا و جذاب است.

طراحی سایت خیریه محک

ما همواره بر این موضوع اشاره داشته‌ایم که طراحی سایت حرف ای به معنی سنگین کردن وب سایت با زرق و برق‌های چشم نواز نیست، بلکه برقراری تعامل میان سادگی و جذابیت این مهم را سبب می شوند و این دقیقا موضوعی است که در طراحی سایت خیریه محک رعایت شده است.

منوکامل و پرمحتوا و مسیریابی آسان

منوها را در وب سایت به جرات می توان جزء مهمترین قسمت‌ها بشمار آورد.یک وب سایت ممکن است در زمینه فعالیت خود شامل چندین دسته بندی بوده و از صفحات زیادی تشکیل شده باشد.حال دسترسی به این صفحات بدون وجود یک منوبار کامل ممکن نخواهد بود، چون کاربر آدرس (url) هر صفحه را به تفکیک نمی‌داند.

طراحی سایت خیریه محک

از جمله مواردی که در طراحی سایت خیریه محک شدیدا چشم نوازی می‌کند منوبار کامل و جامع آن است، بطوریکه دسته بندی مناسبی برای آن در نظر گرفته شده و کاربر به تمامی نیازهای اطلاعاتی خود تنها با کلیک بر روی منو دسترسی پیدا خواهد کرد.

طراحی سایت دو زبانه

شعبه شما در دنیای مجازی به منطقه ای خاص محدود نبوده و تمامی افراد در سراسر دنیا امکان دسترسی بدان را دارند.بسیاری از وب سایت‌ها با کاربری‌های تجاری، شرکتی و… برای تعامل هرچه بهتر با دنیای اطراف به صورت طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه عرضه می شوند و طراحی سایت خیریه محک نیز خوشبختانه از این موضوع مستثنی نیست.

طراحی سایت خیریه محک

با ورود به وب سایت رسمی محک گزینه English در گوشه‌ای از وب سایت چشم نوازی می کند و هرکاربر خارجی زبان با کلیک بر روی آن می تواند از تمامی امکانات وب سایت استفاده نماید.

کمک آنلاین در طراحی سایت خیریه محک

بسیاری از افراد مدت‌ها است که نیت کمک به موسسات خیریه، از آنجائیکه در شناسایی افراد ضعیف جامعه قویتر عمل می‌کنند، را دارند اما با راه و روش آن آشنا نبوده و دسترسی به خود سازمان ندارند. طراحی سایت خیریه محک در ابداهی جالب و برای آسان سازی هرچه بیشتر روش های کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه، اقدام به قرار دادن درگاه بانکی در وب سایت خود نموده است، بدین معنی که هرکاربری، بعد از تصمیم به کمک گرفتن تا زمان پرداخت، تنها چند کلیک فاصله دارد.
چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 - 14:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :