•بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو
سئو و بهینه سازی یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ است مخاطبی که خود به دنبال خدمات و محصولات شما است بسیار قطعی تر از سایر روش ها می باشد چرا که او با توجه به نیازش شما را انتخاب می کند.پس در انتخاب کسی که کارهای
سئو سایت شما را انجام می دهد دقت کنید تا با انجام کارهای ریز و درشت برای سئو به بهترین نحو آن ها را انجام دهند تا در صفحه ی اول گوگل بیایید و در صورت جست و جوی بازدید کننده جلوی چشم و دید آن ها باشید.
•بازاریابی محتوا
یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که تاثیر فوق العاده ای در جذب مشتری دارد بازاریابی محتوا می باشد مهم نیست که کسب و کار شما کوچک باشد و یا بزرگ شما می توانید فقط با ارائه محتوای خیلی خوب و یا ارائه یک ویدیو آموزشی کوچک ، بازدید کنندگان را سمت
طراحی سایت خود و کسب و کار خود جذب کنید.
در این روش شما به دنبال مشتری نخواهید بود بلکه کاربر به دنبال شما بوده و در صورت رضایت از محتوا و خدماتی که توسط شما ارائه می شود می باشد پس قرار دادن محتوایی که پاسخ سوالات پیش آمده مشتری را بدهد بسیار مهم و حساس می باشد.
•بازاریابی ویدیویی
یکی دیگر از روش های تبلیغات و بازاریابی ، بازاریابی ویدیویی می باشند مانند
طراحی وب سایت آپارات و دیگر سایت هایی که با ارائه ویدیوهایی به تبلیغ محصول و خدمات خود می پردازند در بازاریابی ویدیویی بازدید کننده بیش تر می تواند به شما اعتماد کند تاثیرگذاری شما بر روی بازدید کننده بیش تر می شود البته ویدیو هایی که ارائه می دهید نباید زمانشان زیاد و طولانی باشند چرا که بازدید کنندگان حوصله دیدن ویدیو های طولانی را ندارند.
•فعالیت در شبکه های اجتماعی
از آنجایی که بیش تر افراد در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و وقت خود را صرف آن می کنند به همین منظور فعال بودن در شبکه های اجتماعی نیز امتیاز بالا و جذب خیلی بالای مشتری می باشد.هر کسی می تواند با استفادع از این روش کسب درآمد کند پتانسیل و بازدهی که شبکه اجتماعی به شما می دهد را در هیچ جای دیگری نمی توان پیدا کرد.
•ایمیل مارکتینگ Email Marketing (بازاریابی ایمیلی)
اگر فکر می کنید که دیگر تبلیغات از طریق ایمیل و ایمیل مارکتینگ Email Marketing جواب نمی دهد باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید بلکه هنوز هم کارایی خود را دارند و خیلی از کسب و کارهای موفق هم از این طریق جواب گرفته اند.
•مزیت های دیجیتال مارکتینگ
از آنجا که افراد در این ترافیک های زیاد و مسائل دیگر اجتماعی و اقتصادی و همچنین به دلیل داشتن مشغله های زیاد و نداشتن وقت کافی کمتر حضوری به محل برای خرید محصول مورد نظر می روند بیش تر به جست و جو از طریق اینرنت می پردازند و در صورتی که از محصولی خوششان بیاید یا به خرید آنلاین می پردازند و یا با استفاده از اطلاعات و آدرس موجود در
طراحی وب سایت به محل مورد نظر می روند.