زمان جاری : جمعه 07 آذر 1399 - 2:40 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 18
نویسنده پیام
tazeha
آفلاین


ارسال‌ها : 83
عضويت: 15 /5 /1396
بازاریابی ایمیلی ...
بازاریابی ایمیلی


 


روز به روز به تعداد کسب و کارهایی که به
حضور و فعالیت در فضای آنلاین برای رشد کسب و کارشون  و بازاریابی شبکه های اجتماعی علاقه نشون می دن
داره اضافه می شه



اگر هنوز جزو این کسب و کارها نیستید پیشنهاد
می کنم مقاله 6 مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها را مطالعه
کنید



به همین علت با مدیران زیادی برخورد کردم
که متاسفانه یک سری باورهای اشتباه دارن و در اینجا به چند تا از اونها اشاره می کنم



1- باید در تمام شبکه های اجتماعی فعال
باشم



متاسفانه این یک باور غلطی هست که بسیار
رایج هست . شما باید ببینید مخاطبان شما در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند . شبکه های
اجتماعی رسانه هایی هستند که هر کدام مخاطب مخصوص به خودشون رو دارن . آیا مخاطبان
تمام رسانه ها یک جور فکر می کنند؟ علائق یکسانی دارن ؟ نیازهای یکسانی دارن؟



طبعا خیر . پس در انتخاب رسانه مورد نظر
مخاطبانتون دقت کنید . لزوما همه شبکه های اجتماعی مناسب فعالیت شما و کسب و کارتون
نیستند



2- 
محتوای یکسان برای همه شبکه های اجتماعی تولید می کنند



این هم یکی دیگه از اشتباهات هست . اگر
در دو یا چند شبکه اجتماعی حضور دارید حتما سعی کنید به فراخور اون شبکه و مخاطبانی
که در آن حضور دارن تولید محتوای اختصاصی کنید . هر چند که فراموش نکنید از لحاظ استراتژی
باید فعالیت شما در همه رسانه ها یکپارچه باشه اما از لحاظ ادبیات نگارشی و فرمت محتوا
متفاوت باشید



3- شبکه های اجتماعی را جدا از وب سایت
در نظر می گیرند



برخی ها گمان می کنند به تنهایی با تمرکز
بر روی اینستاگرام و فعالیت در آن می تونن فروش و رشد کسب و کارشون رو متحول بکنن
!!!! این باور هم کاملا اشتباه هست



می توان گفت استراتژی های بازاریابی اینترنتی
اگر به صورت یکپارچه باشند، موثر و کارا هستند . اگر وب سایت شما ضعیف هست و فاقد استانداردهاست
و همچنین استراتژی های بازاریابی محتوایی و .... را بر روی وب سایت پیاده سازی نکردید
، فعالیت در شبکه های اجتماعی به تنهایی برای شما مفید نخواهد بود



کسب و کار اینترنتی قدرتمند با وب سایت
حرفه ای آغاز می شود و پس از آن به کمک شبکه های اجتماعی رشد و توسعه پیدا می کند



4- نگرش و تفکر رسانه های آفلاین را در
مورد رسانه های آنلاین دارند



تفاوت اساسی رسانه های اجتماعی با رسانه
های جمعی مثل رادیو ، تلویزیون و نشریات چاپی این هست که در رسانه های اجتماعی همه
چیز به صورت تعاملی هست و کاربر یا مخاطب شما برخلاف رسانه های جمعی به راحتی و به
سرعت به پیام شما پاسخ مثبت یا منفی می دهد و شما را نقد می کند



باید برای پاسخ به فیدبک های منفی و مخالفت
ها خودتان را آماده کنید . اصل مدیریت بحران در شبکه های اجتماعی را نباید نادیده بگیرید



نحوه برخورد با فیدبک های منفی و مخالفت
ها تصویر برند شما رو در ذهن مخاطبان می سازد



 و نکته دیگر در این بخش این هست که برخلاف رسانه
های آفلاین که تبلیغات در آنها مستقیما به فروش و معرفی کالا و خدمات اشاره دارد در
شبکه های اجتماعی فروش مستقیم اثرگذاری بسیار پایینی برای مخاطبان دارد 

سه شنبه 14 شهریور 1396 - 14:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :