زمان جاری : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 12:03 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 103
نویسنده پیام
azadehsadeghi
آفلاین


ارسال‌ها : 137
عضويت: 15 /8 /1397
سیمکارت من: سیمکارتم!
وب من : http://www.limotorsh.com
معایب طراحی سایت تجارت الکترونیک
معایب طراحی سایت تجارت الکترونیک
طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران
معایب طراحی سایت تجارت الکترونیک همواره در قبال ویژگی های مثبتی که در اختیار مردم قرار می گیرد افرادی سود جو کمین کرده اند تا با سو استفاده از اعتماد مردم جیب های خود را پر کنند و باعث سلب اعتماد از ارائه دهندگان طراحی سایت واقعی خدمات شوند. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که از تمامی امکانات می توان استفاده مثبت و منفی کرد و این بستگی به هدف شما دارد. بازاریابی آنلاین به کمک طراحی سایت از مقالات جذاب و خواندنی می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.
 
طراحی سایت



معایب تجارت الکترونیک از طریق طراحی سایت برای کاربران:
  • وجود هزینه های مخفی
بسیاری از افرادی که به صورت اینترنتی و از طریق طراحی سایت به فروش محصولات خود می پردازند این نکته به مشتریان خود یاد آور نمی شوند که هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد و در بسیاری از موارد به دلیل مسافت طولانی هزینه ی بالای پیک و ارسال برای مشتریان خوشایند نمی باشد.
  • امنیت و حریم شخصی
با رواج خرید و فروش های غیر حضوری از طریق طراحی سایت سر و کله بسیاری از افراد شیاد و کلاه بردار در این زمینه پیدا شد. به این صورت که در قبال دریافت وجه از مشتریان کالایی برای آن ها ارسال نمی شد و مخاطبان به دلیل عدم دسترسی به این افراد پول خود را از دست می دهند به علاوه بسیاری از افراد سود جو اقدام به دریافت اطلاعات بانکی شما می کنند و در فرصت مناسب حساب شما را تخلیه می کنند پس توجه داشته باشید که از طراحی سایت هایی خرید کنید که از اعتبار و نماد اعتماد الکترونیک بر خوردار باشند.
  • کیفیت مناسب
از آنجایی در خرید های غیر حضوری از طریق طراحی سایت کالا ها ملموس نیستند شما از کیفیت کاری که سفارش می دهید مطمئن نیستید و در برخی موارد کالای دریافتی با تصورات شما اختلاف بسیاری دارند پس برای اطمینان بیشتر به سراغ طراحی سایت هایی بروید که به ارائه جزییات کامل از محصولات خود می پردازند.










 
































 



سه شنبه 30 بهمن 1397 - 13:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :