زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:25 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 122
نویسنده پیام
magbot
آفلاین


ارسال‌ها : 46
عضويت: 19 /7 /1397
تشکر شده : 2
طراحی وب سایت وردپرس با H-code
طراحی سایت وردپرس با H-code







 یک تم وردپرس خوب چگونه از کارهای دیگران متمایز می شود؟ همه چیز در جزئیات است. مطمئنا، بسیاری از تم ها ویژگی های اساسی را فراهم می کند. اما آنهایی که با توجه به جزئیات ساخته شده واقعا برجسته هستند.
H-Code یک تم واکنشگرا و چند منظوره WordPress است که پروژه های  متفاوت را برای شما     به سر انجام می رساند - توجه به تمام جنبه ای طراحی و قابلیت بی نظیر است. در H-Code، ThemeZaa، Elvat Envato   رتبه 5 ستاره را دریافت کرده است، انتخاب عالی برای بسیاری از پروژه های وب است. این که آیا شما در حال ایجاد یک کسب و کار، وب سایت خلاقانه و یا تجارت الکترونیک نوپا هستید - H-Code دارای ویژگی هایی است که شما باید آن را انتخاب کنید. 


ساخت هر نوع سایت
H-Code شامل یک مجموعه شگفت آور  یک نسخه نمایشی یک صفحه و چند صفحه برای کمک به شما در ساختن یک سایت است که به طور دقیق به نیازهای شما پاسخ می دهد، بدون نیاز به کد نویسی. دارای 31 + صفحه دمو و نسخه ی نمایشی، 26 + سایت های تک صفحه و 6 + نسخه ی دموی خلاقانه . در مجموع، بیش از 200 نسخه آزمایشی و دمو وجود دارد و همه آنها را می توان به سرعت به سایت خود وارد کنید با استفاده از ویژگی ایمپورت نسخه ی نمایشی تنها با یک کلیک. 
سایت های دمو، طیف وسیعی از کاربردها و صنایع را پوشش می دهند، از جمله:
علاوه بر این، H-Code کاملا با WooCommerce سازگار است. این بدان معناست که شما می توانید به راحتی فروش آنلاین را راه اندازی نمایید. دارای قالب های فروشگاه زیبا شامل طرح های  مدرن، اسلایدهای کوچک و ویژگی های محصول کاربر پسند است. 

 
ویژگی های قدرتمند
با استفاده از مزایای 200 + صفحه ساخته شده در  کنار عناصر طراحی و کد کوتاه، H-Code با قدرت ظاهر شده است. همه چیزهایی که شما نیاز دارید تا کاربران را با تجربه عالی داشته باشند، از جمله:
H-Code قابلیت کاستومایز پذیری و انعطاف نیز دارد. به عنوان مثال، تقریبا تمام گزینه های تم در سطح صفحه/پست در دسترس هستند. این بدان معناست که شما می توانید از ویژگی های دقیق که در صفحات و پست های خاص هستند استفاده کنید.  به صورت پیشفرض بر اساس اصول بهینه سازی طراحی شده و برای موتورهای جستجوگرها و سرعت لود بهینه شده است. 

 
استفاده از H-code
 تمام ویژگی های ذکر شده به علاوه امکانات بیشتر همراه با مستندات دقیق، آموزش های ویدئویی و شش ماه پشتیبانی فنی در نسخه پولی به شما ارایه خواهد شد.

  رسانه ای دیجیتال LinkSture 




مقالات مرتبط

















دوشنبه 20 خرداد 1398 - 01:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :