زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:12 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 132
نویسنده پیام
irannovin
آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت: 19 /12 /1399
مشکلات موجود در کرکره برقی
مشکلات موجود در کرکره برقی را می توان از دیدگاه ها و نقاط مثبت و منفی و به شکل عامیانه و خاص بررسی کرد و با توجه به گسترش استفاده از این نوع درب های اتوماتیک و الکتریکی در سطح کشور لزوم حضور شرکت ها و گروه های کاری فعال می تواند به رفع نیازهای موجود کمک کند که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.
مشکلات موجود در کرکره برقی را ابتدا به صورت سطر بندی مطرح می کنیم و در ادامه مقاله به جزئیات هر یک اشاره کوتاهی خواهیم داشت و پیشنهاد ما این است در صورت بروز مشکل ابتدا با متخصصان ما تماس بگیرید تا با دید بازتری نسبت به درخواست خدمات اقدام کنید.
مشکلات موجود در کرکره برقی به شرح زیر است:
ایجاد مشکل در موتور کرکره برقی که در انواع ساید و توبولار موجود است.
ایجاد مشکل در ریل و تیغه ها و چهارچوب کرکره مغازه
مشکلات موجود در اندکپ و بلبرینگ و شفت
مشکلات موجود کرکره برقی در بخش الکتریکی و ریموت
تامل در هر یک از قسمت های کرکره هر متخصص کاربلدی را در فکر فرو میبرد که چه مهندسی منحصر به فردی با طراحی ساختار این محصول پیاده سازی شده است و امنیت بالایی را برای بنگاه های اقتصادی ایجاد کرده که علاوه بر کارایی دقیق و بالا یک دیوار مستحکم در مقابل تجاوز است.
مشکلات موجود در کرکره برقی شاخه های متنوعی دارد و شاید بتوان گفت 60 قطعه ریز و درشت ممکن است در کرکره دچار ایراد شوند که تنها بررسی دقیق و مهندسی می توان به مشکلات ان پی برد.
موتور همواره بحث برانگیز ترین بخش کرکره های برقی است که مستلزم توجه ویژه نیز می باشد و به دلیل وارداتی بودن ان ممکن است در تشخیص استاندارد بودن ان دچار سردرگمی شوید که پیشنهاد ما خرید این ابزار کاربردی از مراکز معتبر تولیدی است.


سالها فعالیت در این حوزه به ما ثابت کرده است که در صورت نصب اصولی و تهیه قطعات مناسب در یک جهت گیری مشخص می توان به یک محصوا راهبردی با کاربرد چند ساله دست یافت که از هرگونه تعمیرات کرکره برقی بی نیاز خواهد بود.


توجه کنید که امروزه همه مغازه ها در حال حرکت به سمت استفاده از وسایل امنیتی مجهز مانند کرکره های هوشمند و دوربین های مدار بسته هستند که علاوه بر زیبایی و ایمن کردن محیط تجاری یک بازار کار ایده ال را ایجاد کرده است.


تک تک افراد فعال در خدمات کرکره های هوشمند که برای رفع مشکلات موجود در کرکره برقی تلاش می کنند اعتقاد دارند که پتانسیل موجود در بازار مصرف ایران یک چشم انداز جهشی و صعودی را در پی دارد.
تامین قطعات از جمله سوالات مطرح در ذهن مخاطبان و مراجعه کنندگان به سایت ایران نوین است که برای ذهنیت بهتر افراد این نکته را ذکرکنیم که تمامی ابزار مصرفی ما در هنگام رفع مشکلات کرکره برقی از معتبرترین مراکز واردات و تولید تهیه می شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
سخن پایانی اینکه برای هرگونه ایراد از قطع برق کرکره برقی و رفع صدای ناهنجار ان و مشکلات موجود در موتور و در دیگر بخش ها با کارشناس فنی ما تماس حاصل کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.
منبع: گروه فنی مهندسی ایران نوین فعال در حوزه تعمیرات کرکره برقی

سه شنبه 19 اسفند 1399 - 17:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
modernvillaco
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضويت: 8 /9 /1400

پاسخ : 1 RE مشکلات موجود در کرکره برقی
شرکت مدرن ویلا از تیم تخصصی و با تجربه ای برخوردار می باشد
دوشنبه 08 آذر 1400 - 10:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :