زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:58 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 43
نویسنده پیام
samin2020
آفلاین


ارسال‌ها : 222
عضويت: 14 /9 /1399
علامت ظروف قابل استفاده در مایکروفر
در مورد امور پلاستیکی هم قضایای بالا صدق می کند یعنی شما باید ابتدا اطمینان پیدا کنید که این ظروف به هیچ وجه ارتباط و تماس مستقیمی با غذای شما ندارند و هیچ آسیبی به مایکروفر وارد نمی کنند افزون بر آن ها سبب وارد شدن اشعه ها به غذایتان نمی شوند. این گونه وسایل که از آن ها صحبت می کنیم پوشش های پلاستیکی مخصوصی هستند که ایمن و مطمئن ساخته و تولید شده اند.
ظروف فلزی، خط قرمز مایکروفر
حتی با رعایت کردن موارد و چارچوب قانونی که از آن صحبت هم کردیم، مبادا از ظروف فلزی استفاده کنید چون مشخصا ایمن نمی باشند و منجر به آسیب های احتمالی بسیاری می شوند که تعدادی از آن ها شامل جرقه زدن، آتش سوزی و یا حتی خرابی دستگاهتان می شود. به نکاتی که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم حتما توجه کنید:

الف) بشقاب و فنجان های فلزی را در درون مایکروفر نگذارید.

ب) بشقاب و فنجان های با تزئینات فلزی را هم در درون دستگاه نگذارید.

ج) ظرف های دارای پوشش فلزی یا دارای دسته های فلزی را هم در درون سیستم نگذارید.

د) از قرار دادن فویل آلومینیوم در درون مایکروویو خودداری کنید.

نتیجه گیری نهایی: در این محتوا در مورد علامت ظروف قابل استفاده در مایکروفر صحبت کردیم و با افزایش سطح اطلاعات و دانایی هایمان دریافتیم که چگونه هم به مواد غذایی و هم به وسیله برقیمان آسیبی نرسانیم تا عمر طولانی تری داشته باشد. همچنین برایتان من باب شناسایی و تشخیص ظروف ایمن از غیر ایمن هم حرف زدیم و ترفند های لازم را به شما عزیزان یاد دادیم که چگونه ایمنی های لازم را رعایت کنید مبادا در این راستا از ظرف هایی استفاده کنید که سبب شکسته شدن، آسیب دیدگی و … شوند یا بهره مندی از وسایل فلزی آثار مخرب دیگری را با خودش به همراه می آورد. همان طور هم که در بالا اشاره کردیم ظروف پلاستیکی هم با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع خراب شدن غذا و مایکروفر می شوند چون اشعه های دستگاه را اصلا به درون ظرف ها راه نمی دهند. مایکروفر بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است چون به دلیل نداشتن یا کمبود وقت می توانید غذایتان را در کوتاه مدت گرم کنید اما به مراقبت و نگهداری نیاز دارد.

برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر وستینگهاوس تماس گرفته و توسط مشاوران ما راهنمایی شوید.
منبع: نمایندگی وستینگهاوس https://www.westinghouserepairco.com/
[sub][size=47px]پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر
[/size][/sub]ونک لیزر
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 10:34
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :