زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 2:59 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 69
نویسنده پیام
parisaalavi
آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت: 21 /2 /1401
سیمکارت من: سیمکارتم!
چگونه مبل پارچه ای خود را تمیز کنیم
این بدان معناست که شما حتی مجبور نیستید از PJ خود خارج شوید تا خرید کنید! حتی بعد از تمام کارهایی که انجام دادید، ممکن است با چند لکه دائمی و لکه های مبهم باقی بمانید. این همچنین یک راه موثر برای مقابله با یک مبل چرمی با لکه های ناخوشایند است. با این حال، حیوانات خانگی نقاط گرم را ترجیح می دهند، بنابراین همیشه از تخت حیوان خانگی لذت ببرید تا آنها را دنج نگه دارید. مبل خود را از نور خورشید دور نگه دارید - با گذشت زمان، تبلیغات در برابر نور خورشید می تواند پارچه را محو کند. یک مبل روکش دار به مرور زمان بوی کپک می‌دهد. دوباره را می توان بالشتک کرد. در حالی که می توانید بو را با یک خوشبوکننده روکش داخلی بپوشانید، این فقط یک پاسخ مختصر است و همچنین ممکن است ساعاتی بعد دوباره همان جایی باشید که شروع کرده اید. بنابراین، در حالی که ممکن است سرکه روی برخی از لکه‌های محکم کار نکند، برای هرکسی که می‌خواهد از خانه خود مراقبت کند تا خانه خود را با سهولت و کم هزینه نگهداری کند، روشی مقرون به صرفه ارائه می‌کند.


رفع شوره و لکه مبلمان توسط مبل شویی
همه قطعاً به یک خانه تمیزتر نیاز دارند، اما در واقع در رابطه با معامله واقعی ممکن است کمی دشوار شود. مراحل زیر را برای شستشوی مبل خود با پاک کننده فرش و اثاثه یا لوازم داخلی اچ جی انجام دهید. اگر نکات بالا به خوبی کار نمی کند یا به اندازه کافی مناسب نیست، از پاک کننده فرش و اثاثه یا لوازم داخلی HG، در صورت نیاز به همراه لکه بردار HG با استحکام بیشتر استفاده کنید. اگر این کار نکرد، از یک ماده شیمیایی بسیار موثر استفاده کنید. تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی نیاز به کار دقیق تری و داده های بسیاری از انواع پارچه دارد تا اثاثه یا لوازم داخلی را به طور دقیق و ایمن تمیز کنید. غیررسمی تر، معمولاً صاحبان خانه متوجه می شوند که داشتن یک سوئیت مبل یکی از ویژگی های گرم اتاق زندگی آنها است. با این حال، به دلیل این استراتژی‌ها یا سایر روش‌های تمیز کردن، مسئولیتی در قبال آسیب‌های وارد شده به پارچه مبل نداریم. ما به عنوان یک متخصص روکش مبلمان، در تهیه یکی از بهترین پارچه ها برای مشتریان خود متخصص هستیم. برای ایمن بودن، بهتر است فقط از آب مقطر استفاده کنید. آن را با نصف سرکه و نصف آب پر کنید. مخزن را با آب گرم و پاک کننده اثاثه یا لوازم داخلی پر کنید، اما مخزن / ظرف را خیلی پر نکنید.


با پاک کننده فرش و اثاثه یا لوازم داخلی HG، شستن مبل پارچه ای شما آسان است. 4. برای از بین بردن لکه های سرسخت، جوش شیرین را با تمیز کننده فرش خشک مخلوط کنید و بگذارید 20 دقیقه دیگر بماند. با این حال، احتمالاً واقعاً احساس می‌کنید که بهره‌مندی از مزایای دارایی‌ها، داده‌ها و ضمانت‌های احتمالی ارائه‌شده توسط شرکت آگاه تمیز کردن فرش و اثاثه یا لوازم داخلی ممکن است منطقی‌تر باشد. صابون ظرفشویی مایع - می توان صابون ظرفشویی را با آب مخلوط کرد. برای ساختن این پاک کننده اثاثیه منزل آسان اما نسبتاً مؤثر، مواد را در یک سطل کوچک ترکیب کنید تا صابون خوب و کف آلود شود. چه آن را برای تمیز کردن عمیق، درمان لکه‌ای یا فقط یک مسواک زدن آسان آماده کنید، این پیشنهادات پاک‌سازی مفید همه چیزهایی را که در مورد نحوه شستن مبل پارچه‌ای ارزش دارد به شما ارائه می‌دهند. لکه ها را پاک کنید - اگر مبل به غیر از یک لکه واضح شفاف به نظر می رسد، ممکن است فقط با استفاده از بی کربوهیدرات یا یک پاسخ تمیزکننده، لکه را پاک کنید. این می تواند تمام باکتری ها و کثیفی های کف مبلمان شما را از بین ببرد و به جلوگیری از ایجاد لکه کمک کند. این ممکن است به از بین بردن سرکه اضافی از آن کمک کند. از جاروبرقی دستی استفاده کنید تا ذرات سستی را که روی سطح مالیده اید از بین ببرید.


برای اطمینان از اینکه مبل خود را به اندازه کافی عمیق تمیز می کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که خرده ها یا کثیفی ها را از روی سطح و بین بالشتک های مبل پاک کنید (شاید بخواهید دستکش بپوشید). 1. ابتدا خرده های سطح مبل خود را جدا کنید. علاوه بر این، پارچه های آسیب دیده از دود باید به طور کامل تمیز شوند، که در تئوری باید دوده و بوی دود را از بین ببرد. 5. در نهایت، مبل را جاروبرقی بکشید تا باقیمانده جوش شیرین پاک شود. نوشابه مخصوصاً برای شادابی خوب است، اما برای از بین بردن لکه بسیار مناسب نیست. جوش شیرین معمولا برای لکه ها استفاده می شود. با ریختن جوش شیرین روی قسمت لکه دار مبل شروع کنید. سودا بی کربوهیدرات (خمیر) - پاکسازی نقطه ای را می توان روی لکه های سرسخت با استفاده از خمیر ساخته شده از بی کربوهیدرات و آب انجام داد. لکه ها یا کثیفی های قدیمی را با استفاده از یک برس سفت با موهای خالص از بین ببرید. برای ارائه یک زندگی جدید به اثاثه یا لوازم داخلی خود، تنها چیزی که لازم است چند عنصر ناب است - که بسیاری از آنها را می توانیم شرط بندی کنیم در حال حاضر در کمد آشپزخانه شما هستند.
چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 17:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :