زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:10 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 71
نویسنده پیام
charming
آفلاین


ارسال‌ها : 96
عضويت: 14 /6 /1397
فلت وایت چیست
فلت وایت  به عنوان نوشیدنی مخصوص در منوی برخی کافه‌ها در سراسر دنیا به چشم می‌خورد، در این مقاله به این موضوع که فلت وایت چیست و چه تفاوتی با لاته دارد می‌پردازیم.



بیایید باهم نگاهی به تاریخچه فلت وایت و مشخصه‌های آن داشته باشیم.



فلت وایت چیست؟



فلت وایت نوشیدنی متشکل از اسپرسو و شیر است و این چیزی کاملاً واضح است، این نوشیدنی توصیه‌ای است بسیار خوب برای کسانی که می‌خواهند نوشیدنی با طعم قوی‌تری از قهوه با شیر میکرو فوم شده داشته باشند.



پس اگر نوشیدنی با طعم قوی قهوه اما با کرم قابل حس دردهان از شیر گرم شده می‌خواهید فلت وایت گزینه خوبی برای شما خواهد بود، اما این نوشیدنی از کجا آمده؟



شواهد بسیاری از اینکه این نوشیدنی اصالتی استرالیایی یا نیوزلندی دارد موجود است و این نوشیدنی حدود سال 1980 به منوهای کافه‌های آمریکایی و بریتانیایی هم واردشده و این روزها به‌عنوان یک نوشیدنی استاندارد SCA شناخته می‌شود.



به گفته بن بکنل مدیر استراتژیک فایو سِنس کافی در ملبورن: «بدون کنکاش عمیق در تاریخ استرالیا و نیوزلند، ازنظر من فلت وایت، عقبه‌ای در هر دو کشور دارد.»



مشتریان اکثراً بعد از مصرف قهوه‌های آماده با شیر، نوشیدنی را ترجیح می‌دادند که نزدیک‌تر به همین طعم باشد تا کاپوچینو یا لاته با  بیشتر طعم شیر، نام‌گذاری این نوشیدنی هم از برخورد موج‌های دریا با صخره‌های کوهستانی که باعث پدید آمدن موج‌های سفید بود الهام گرفته شد و واژه فلت هم به این دلیل اضافه‌شده که در حقیقت فوم این نوشیدنی کمتر و صاف‌تر از کاپوچینو یا لاته است.



بلاگ های مرتبط در سایت خوش کالا:





فلت وایت



بهترین قهوه برای لاغری



قهوه جوش موکا



طبع قهوه



قهوه دمی
پنجشنبه 05 خرداد 1401 - 16:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :