زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:06 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 72
نویسنده پیام
samira99
آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت: 12 /11 /1401
جسی جی پسر دارد!
جسی جی باردار در فرش قرمز جوایز BRIT جنسیت کودکش را قبل از اینکه بامپ بریده شود فاش کرد
جسی جی پسر دارد!


این خواننده باردار در 11 فوریه، ساعاتی قبل از شرکت در مراسم Brit Awards 2023، جنسیت کودک خود را در اینستاگرام فاش کرد. او ویدیویی از خودش به اشتراک گذاشت که با شکم برهنه نشسته و برای فرزند متولد نشده اش آواز می خواند. او در توضیح این پست نوشت: "از آنجایی که من این آهنگ را هر بار که آن را می نوازم یا می خوانم، او دیوانه وار حرکت می کند ... بنابراین فکر می کنم این آهنگ همان آهنگ است" و اضافه کرد: "اوه بله... من یک پسر دارم. و قول می دهم. من لباس زیر پوشیده ام."
برای خواندن بیشتر اخبار سلبریتی های معروف ما را دنبال کنید.


مادر آینده همچنین برآمدگی نوزاد خود را بر روی فرش قرمز در جوایز بریت با یک کت و شلوار برش قرمز مایل به قرمز، همراه با یک روکش بلند و ژولیده و تلمبه‌های رکابی همسان به نمایش گذاشت.


"فقط احساس می کنم، چرا که نه؟" این مرد 34 ساله روی فرش قرمز گفت. من داشتم به لباس‌ها و کارهایی که می‌توانم انجام دهم نگاه می‌کردم، خیلی‌ها برآمدگی‌هایشان را می‌پوشانند، و صادقانه بگویم، ریحانا به من الهام بخشید.»


افراد مشهوری که پس از از دست دادن بارداری از نوزادان رنگین کمانی استقبال کردند
جسی افزود: "چه کسی می داند که آیا این دوباره تکرار می شود؟ بنابراین من فقط می خواهم آن را جشن بگیرم."


این ستاره پاپ که جایزه ای را در BRITs اهدا کرد، در ماه ژانویه، بیش از یک سال پس از سقط جنین، بارداری خود را در اینستاگرام فاش کرد.


جسی از آن زمان تاکنون چندین پست نشاط آور بارداری را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. او در 9 فوریه نوشت: "این پست برای همه مادران باردار/جدید است." تو باورنکردنی هستی، در روزهای سخت و روزهای خوبت، تو زیبا هستی، الهام بخش هستی، داری انجامش می دهی. به بدنت اعتماد کن. رشد یک انسان کامل یا 2 یا 3 یا 4!!!"


او ادامه داد: "اجازه نده کسی درخشش و شادی شما را بدزدد. پروژکتورها و افراد "شما فقط منتظر هستید" را نادیده بگیرید... شما اجازه دارید همه چیز را احساس کنید. شادی، هیجان و [چهره شوکه شده با شکلک سر در حال انفجار] خواه بار اول باشد یا پنجمین بار. شما این کار را به روش خود انجام می دهید و این تنها راه برای انجام آن است."
یکشنبه 23 بهمن 1401 - 10:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :